تمديد مدت زمان نمايش منشور کوروش در ايران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
ديده‌بان يادگارهاي فرهنگي و طبيعي ايران به نمايندگي شماري از سازمانهاي مردم‌نهاد از سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي خواست تا مدت زمان نگهداري منشور حقوق بشر کورش بزرگ در ايران را تمديد کند.

به گزارش مهر، جمعي از انجمن‌هاي سراسر کشور و دوستداران ميراث فرهنگي، در نامه خود آورده اند: نظر به اين که زمان نگهداري منشور کوروش بزرگ، که به امانت نزد موزه ملي ايران است، رو به پايان است و با توجه به بالا رفتن بي‌سابقه شمار بازديد‌کنندگان آن موزه به خاطر وجود اين اثر ارزشمند، بدين‌ وسيله انجمن " ديده‌بان يادگارهاي فرهنگي و طبيعي ايران" به نمايندگي جمعي از انجمن‌هاي سراسر کشور و دوستداران ميراث فرهنگي از رئيس اين سازمان تقاضا دارد زمينهي تمديد مدت نگهداري آن را تا پس از تعطيلات نوروزي فراهم کنيد تا تعداد بيشتري از هم ميهنانمان به ديدن آن کامياب شوند.

در اين درخواست از سوي انجمن‌هاي بيستون، انجمن فرهنگي هخامنشيان، دهکده سبز،‌ ايلام شناسي ايران، اسفندگان، دوستداران حافظ‌_‌شيراز، کهن دژ همدان، انجمن فرهنگي مهرگان، ‌مرکز پژوهش‌هاي کاربردي، پژوهشکده تاريخ و تمدن ايران، خشت خام يزد و ... مطرح شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: